השר מלכיאלי: "מתייעצים עם דרעי בניהול המשרדים"

    אייל ראובן No Comments on השר מלכיאלי: "מתייעצים עם דרעי בניהול המשרדים"

    שר הדתות מיכאל מלכיאלי לקאהן וחכם ב"מהדור הבוקר": "תמיד היו טענות לתקשורת, אם זה היה חריג היינו נבהלים. אנחנו צריכים לקבל את מה שמגיע לנו בדין, לא מתנצלים שניצחנו, לא מתנצלים על מאות האלפים שבחרו בנו. יש לנו גנרל גדול שהוא אריה דרעי, הקב"ה נתן לו פיקחות וחכמה יותר מאחרים, אנחנו מתייעצים איתו גם בניהול המשרדים"

    צילום: פלאש 90
    12:25
    05.05.24
    קובי פינקלר No Comments on חוסלו שלושה מחבלים שלקחו חלק בטבח ה-7 באוקטובר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי ב"מהדורת הבוקר" עם בצלאל קאהן ודוד חכם:" רעידת האדמה מפחידה מאוד, לא רק בגלל שזה קרוב לאזור שלנו. צריך להיערך עם הרבה סייעתא דשמיא. אין ספק שזה יאיץ את כולם להתעסק בזה יותר". הכרזת היישוב החרדי תל ציון מהשכנים, מאפשרת להם לקבל תקציבים באופן עצמאי מהמדינה. הנהלת היישוב מתנהלת נכון לצד ראש המועצה ישראל גנץ. זו הבטחה נוספת של הרב דרעי שמתממשת"

    "תמיד היו טענות לתקשורת, אם זה היה חריג היינו נבהלים. אנחנו צריכים לקבל את מה שמגיע לנו בדין, לא מתנצלים שניצחנו, לא מתנצלים על מאות האלפים שבחרו בנו. יש לנו גנרל גדול שהוא אריה דרעי, הקב"ה נתן לו פיקחות וחכמה יותר מאחרים, אנחנו מתייעצים איתו גם בניהול המשרדים" אמר מלכיאלי. "בית המשפט לקח צד פוליטי מובהק. אין כאן מסע צייד כנגד אנשים אלא מסע להחזיר את המדינה למקום שפוי, למקום האמיתי של בית המשפט שנועד לפרש חוקים ולא לייצר הלכות".

    "מילים יכולות להרוג, אבל הקלות שבה אישה ששלחה קליע נעצרה ומעצרה הוארך, ואת זה לא נעשה למסיתים משמאל. אני בעד שמי שמסית ומאיים ייעצר, אבל יש כאן תחושה של איפה ואיפה"
    "יש קשיים בניהול המשרד, גם משפטיים. משרד הדתות מושמץ גם בידי התקשורת כל העת, אבל אנחנו עובדים אצל אלו שרוצים שירותי דת בעיר שלהם. אף אחד לא יכול לנזוף בי, אני איש ציבור ולא אדם פרטי. אמרתי בכנס של רשויות מקומיות שאצלי בניגוד לקודמי אין משמעות לצבע הכיפה שעל ראשו של ראש המועצה הדתית שהוא כמו ראש העיר בתחומו".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות